פרויקטים

״עושות בית״ במלחמת חרבות ברזל

כמו את כולנו, זה תפס אותי מאוד לא מוכנה, נפשית ופיזית.
שבת 6:30 בבוקר טלפון מהבית אמא בואי הביתה יש אזעקות, התחילה מלחמה!
נסעתי יום קודם עם חברות לצפון חגיגת יומהולדת של חברה שנקטעה בבת אחת.
יוצאת לכיוון הבית, המומה ונסערת מהמצב, מחוברת לחדשות ומרגישה כמו בחלום בלהות.
רוצה להגיע הביתה לחבק את הילדים, להרגיע, להסביר, לתווך להם את העולם שבחוץ.
יומיים הייתי מחוברת לחדשות, הרגשתי איך ליבי נחלש חיפשתי את החוסן, חיפשתי נחמה ואז היא הגיעה…
עתר שיבק דקל, חברה יקרה אישה מלאה ערכיות ונתינה לאחר, ביחד עם גלי עזוז ושרון סביליה גולן, הרמנו את מיזם עושות בית.
לימים הצטרפו אלינו עוד לביאות מלאות ביוזמה ונתינה, כוחות הנעה ויכולות לעבוד בזירות לחוצות, ליאת בליצבלאו ועדנה שגב.

יחד דחפנו ופעלנו סביב השעון, במשמרות, בסינכרון ובעבודת צוות,
הקמנו מערך מלא במתנדבים, גייסנו תרומות ובעלי מקצוע,
גייסנו את כל בעלי העסקים את חלקם הכרנו יותר ואת חלקם פחות
וכולם בלי יוצא מן הכלל תרמו לנו ביד רחבה,
הם ליוו אותנו לאורך התקופה, והיוו חלק בלתי נפרד מהמיזם.

כמות התרומות שלהם הייתה אדירה ועזרה לנו להלביש את הבתים
ולעצב אותם בחמימות והכל תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים.
המשפחות המפונות נכנסו לבתים שהפכו עבורם בית להחלמה.
לכל משפחה הוצמדה משפחה מאמצת מאותו האזור,
שתפקידה היה לסייע בהשתלבות המפונים בקהילה/ אוכל/ קניות/ בתי ספר וגנים לילדים
וגם מקום לפרוק את הקושי והאתגרים. 
 

בנימה אישית, המיזם הזה הציל אותי
(וכנראה גם את כל מי שנגע בו),
הוא עזר לי לקום כל יום עם תחושת שליחות ועשייה,
נתינה והכרת הטוב.

מיזם שאספתי בו המון אנשים טובים חלקם הפכו
למשפחה של ממש.

אם האתר שלי פגש בכם, רוצה שוב להודות באופן אישי
על כל הטוב שלכם, בזכותכם המיזם הזה הצליח לעזור
לעוד כל כך הרבה אחרים.

E2E (END2END)
פרויקט מעבר משרד

אחרי שנים רבות בחברת הייטק ורגע לפני שסיימתי את תפקידי, התקבלה החלטה להצטמצם ולהתייעל גם בלוקיישן,
הובלתי וניהלתי את אופרצית מעבר המשרד – שכלל מעבר למשרדים קטנים העונים על הצורך הקיים –
לעבור ממשרדים של 700 מ"ר לשטח של כ-300 מ"ר בלבד, והדבר חייב תכנון קפדני ומחושב:

בתחילה בוצע סקר צרכים
– סקר הוצא לכלל העובדים על מנת לאמוד את צרכי השטח לכל יחידה/תפקיד.
תכנון ארגון מחדש של המשרד
– תכנון מחדש ופריסה יעילה של כלל היחידות והתפקידים בשטח המוקטן.
מיון וסילוק
– עובדי החברה עברו על כל הציוד והרהיטים במשרדים הישנים, סילקו פריטים מיותרים/לא רלוונטיים יותר.
הוצאת פריטים ממוחזרים/תרומה
– הרהיטים והציוד שעדיין תקינים אך לא נחוצים יותר, נתרמו לגופים רלוונטיים אחרים / חלקם נמכרו.
עבודה מול קבלני בניין
– לסידור והכנה של המשרדים החדשים עפ"י תכנון אדריכלי בצעו קשירה ותיאום בין כל בעלי המקצוע.
חוזה מול חברת הובלות
– נבחרה חברת הובלות מקצועית להעברת הפריטים שנותרו למשרדים החדשים.
לוגיסטיקת מעבר
– נקבע לוח זמנים קפדני להעברת כל יחידה וארגון המשרדים החדשים.
הדרכות והטמעה
– התקיימו הדרכות לעובדים כיצד לנצל את השטח החדש באופן יעיל וממוקד ואיך משתמשים טכנולוגית בכניסה למשרדים.
ביצוע קניות מפנקות למטבח וסידור מפנק של החללים המשותפים.
שמירת ארכיון היסטורי
– פריטים/מסמכים ספציפיים בעלי חשיבות היסטורית לחברה הועברו לאחסנה מאובטחת.
הרמת כוסית במשרד החדש ושמירה על מורל גבוה של העובדים.

התוצאה הסופית הייתה מעבר מוצלח ויעיל למשרדים החדשים תוך שמירה מדוקדקת של תקציב שנבנה עבור המעבר.