אדמיניסטרציה ואופרציה

ניהול לו"ז – קביעת פגישות,
תעדוף משימות, תיאומים ותזכורות

אנו נעניק לך סיוע מקצועי בניהול לוח הזמנים בצורה
היעילה והמדויקת ביותר.
נדאג לתיאום הפגישות בזמנים המתאימים לך ביותר,
נבצע תעדוף משימות בהתאם לחשיבות ולדחיפות שלהן,
ונתזכר אותך ברגעים הנכונים כדי להבטיח שתישאר
במעקב ותשמור על קצב עבודה מיטבי..

ניהול ספקים – הזמנות רכש
וקליטת ספקים חדשים

ניהול ספקים הוא היבט קריטי בתפעול העסק, הכולל טיפול בהזמנות
ורכש, כמו גם בקליטת ספקים חדשים.
אנחנו נסייע לך בכל התהליך , החל מזיהוי הצרכים, ועד ליצירת קשר
עם ספקים פוטנציאליים ובחירת ספקים מתאימים
לאחר בדיקת רקע, קביעת תנאי התקשרות והתאמה לחברה.
בנוסף ננהל לך את ההזמנות ורכש
כדי להבטיח אספקת מוצרים ושירותים נדרשים.

ניהול קשרי לקוחות –
דיוור תחזוקה וקשרי לקוחות

ידוע, כל עסק חייב לדעת כיצד לשמר את לקוחותיו.
חשוב להותיר רושם מתמשך שיגרום להם לחזור אליך בעתיד.
לשם כך, ניהול קשרי לקוחות הוא קריטי: אנחנו נקפיד בשבילך
על דיוור חודשי, שליחת ברכות חגיגיות בתקופות המתאימות,
הפגנת התעניינות אמיתית ולהראות אכפתיות בכל אינטראקציה.
כך ניתן ליצור חוויית לקוח חיובית,
שמחזקת את הנאמנות ותחושת ההזדהות עם המותג.

תפעול אופרטיבי –
אינטגרציה בין מחלקות/ מערכות

שמירה על אינטגרציה ושיתוף פעולה בין המחלקות השונות
בארגון היא חיונית להצלחת הפרויקט.
אנו נספק לך סיוע מקצועי ומקיף באינטגרציה בין המחלקות,
על מנת להבטיח תקשורת פורה ותיאום מלא.

דיגיטציה
ויישומי טכנולוגיה

ניתוח ובניה של נהלי עבודה
שגרות קבועות לייעול תהליכים, דיגיטציה

אנו נבנה עבורך רשימה מסודרת של נהלי עבודה
מותאמים אישית, המבוססת על פעילויות החברה
והשגרה היומית שלך.
באמצעות ניתוח מעמיק של תהליכי העבודה בחברה, נזהה
הזדמנויות לייעול ונבצע שיפורים מותאמים לצרכים שלך.
כך נבטיח תהליכי עבודה יעילים, מסודרים ומשפרי ביצועים.
קביעת מטרות לשיפור – אנו נלווה אותך בתהליך קביעת מטרות,
תוך התמקדות בהצלחת הארגון שלך. בעזרת ניתוח מקיף
של ביצועי החברה והבנת הצרכים, נקבע מטרות ברורות ונבנה
תוכנית פעולה מפורטת שתאפשר לך להשיג את היעדים.

קביעת מדדים ויעדים ספציפיים לשיפור ולתפעול יעיל יותר –
אנו נעמיד לרשותך את הכלים לקביעת יעדים לשיפור
בתפעול הארגון שלך.
על ידי הגדרת מדדים לביצועים, נוכל לעקוב אחרי ההתקדמות
ולזהות מה מצריך שיפור.

עיצוב התהליך המשופר

הצעת שיפורים ושינויים לתהליך הנוכחי, כגון אוטומציה, אופטימיזציה, ופיתוח תהליכים חדשים.
לאחר בחינה של תהליכי העבודה בחברה, תוך התמקדות ביעדים, אנחנו ניתן לך הצעות לשיפור התהליך ואף נפתח תהליכים
חדשים מותאמים. (TMI)

דיגיטציה ויישומי טכנולוגיה:

אנו נעביר את המידע שלך תהליך דיגיטציה מלא, בו נעלה את כל החומרים למערכת ממוחשבת ונספק לך את היישומים החדשניים ביותר לניהול העבודה. נייעץ ונדאג ליישם מערכות ממוחשבות מתקדמות לניהול תהליכים, משימות ומעקב אחר פעילויות,
כך שתוכל להנות מייעול תהליכי העבודה ושיפור משמעותי בביצועים.. בנוסף, אנו נדאג לעקוב אחר ההטמעה של המערכת החדשה ונלמד את הצוות שלך להשתמש ביישומים החדשים.

מעקב, ניתוח ושיפור רציף:

אנו נבצע מעקב מקיף וננתח את תהליך השינויים המוטמעים, תוך זיהוי נקודות חולשה והצעת שיפורים נוספים. באמצעות ניתוח מדדים ותוצאות, נבטיח שהשינויים יהיו יעילים ומועילים, ונמשיך לשפר את תהליכי העבודה לשיפור ביצועים מתמיד.
השימוש בטכנולוגיה כחלק מתהליך השיפור והדיגיטציה יכול להביא להפחתת שגיאות, חיסכון בזמן, ושיפור ביצועים באופן כללי.
כמו כן, יש לוודא תהליך הדרכה והכשרה מקיף כדי להבטיח שהצוות מבין ומסוגל לעבוד בסביבת הטכנולוגיה החדשה.

דיגיטליזציה (מערכת עם BIו AI)

BI – Business Intelligence (בינה עסקית):

Business Intelligence הוא תחום הכולל טכנולוגיות, יישומים ושיטות המשמשים לאיסוף, ניתוח, והצגת מידע עסקי כדי לתמוך בהחלטות עסקיות מבוססות על נתונים.

המטרה העיקרית של BI היא להפוך את המידע הרב ביותר של העסק למידע מועיל, שמאפשר לנהלים ולמקבלי ההחלטות להבין את העסק טוב יותר ולקבל החלטות מושכלות.

AI – Artificial Intelligence (בינה מלאכותית):

Artificial Intelligence הוא תחום במדעי המחשב שמתעסק בפיתוח מערכות ותוכניות שיכולות לבצע פעולות שדומות לפעולות של בני אדם, אשר דורשות הבנה והחלטות מבוססות על מידע.

AI כוללת מגוון רחב של טכניקות ושיטות, כוללת למידה חישובית, ראיה מלאכותית, תורת משחקים ועוד. מטרתה העיקרית היא ליצור מערכות שיכולות לפתור בעיות מורכבות יותר מאשר פתרונות אלגוריתמיים קבועים או תוכנות מחשב.

בשילוב בין BI ו-AI, אנו משלבים את היכולות התיאורטיות של BI לניתוח נתונים עם היכולות הרחבות של AI לזיהוי והבנה של רגישויות, טרנדים, ותבניות בנתונים מורכבים.

זה מאפשר למערכות לספק תובנות עמוקות ומשמעותיות, ולתמוך בהחלטות עסקיות מבוססות על נתונים בצורה יעילה וחכמה.

מאגרי לקוחות ו crm דיווק אפיון בנייה תפעול של מערכת crm לאחר פגישת ייעוץ .

תפעול הזנת נתונים למערכות פנימיות

בנימה אישית
מטרתנו לפנות לך זמן לעסוק בעיקר ולתת לך מענה לכל תחומי האדמינסטרציה השותפים בעטיפה התפורה לפי מידותייך.